Mergi la conţinutul principal
News
Ştiri

Apel pentru articole IRE - International Review of Education

Revista Internațională de Educație - Jurnal pentru învățarea pe tot parcursul vieții /International Review of Education – Journal of Lifelong Learning (IRE) invită cercetătorii și practicienii din educație să transmită lucrări pentru publicare. Prioritatea va fi acordată articolelor despre educația adulților, educația non-formală și literație, dar și despre educația formală văzută din perspectiva învățării pe tot parcursul vieții. Aliniată mandatului Institutului UNESCO pentru învățarea pe tot parcursul vieții (Institute for Lifelong Learning - UIL), revista IRE promovează cercetarea asupra învățării pe tot parcursul vieții din toate regiunile lumii și sprijină eforturile de punere în practică a obiectivelor UN de dezvoltare durabilă. Este de ajutor atât factorilor de decizie și practicienilor, cât și comunității cercetătorilor.

IRE este o revistă care acceptă propuneri de articole în sistem 'double-blind peer-reviewed' în limbile engleză și franceză. Propunerile trebuie să fie originale și nepublicate în altă parte înainte de transmiterea spre evaluare. Pentru a transmite un articol (6000 de cuvinte max.) sau un raport de cercetare (2000 de cuvinte max.) trebuie să vă logați aici: www.editorialmanager.com/revi. Faceți click pe ‘instructions for authors’ pentru mai multe informații înainte de a transmite propunerea.

Revista IRE a appărut prima dată în 1931, cel mai longeviv jurnal internațional de educație. Este editată de UIL din 1955. Până acum IRE nu a publicat cercetări despre sistemele și metodele din educație, dar a explorat inovațiile și eforturile pentru a crește accesul la educație al persoanelor expuse excluziunii sociale, economice sau politice. IRE este publicată de Springer Science+Business Media.

În plus față de acest apel de propuneri, IRE publică regulat și diferite abordări ale unor experți invitați pe subiecte ca învățarea pe tot parcursul vieții, educația adulților, educația non-formală și literația. Propunerile le puteți transmite către editorul executiv, dl. Stephen Roche ( s.roche@unesco.org ).

Login (0)

Doriți să schimbați limba?

Acest document este disponibil și în alte limbi. Selectați din lista de mai jos.

Doriți să scrieți un articol?

Nu ezitați!

Accesați linkul de mai jos și începeți să postați un nou articol!

Cele mai recente discuții

Obiectivele tematice EPALE 2021. Să începem!

Vă invităm să îmbogățiți ceea ce urmează să fie un an intens în frunte cu contribuțiile și expertiza dumneavoastră! Să începem prin a lua parte la această discuție online. Discuția online va avea loc marți, 9 martie 2021, între orele 10.00 și 16.00. CET. Discuția scrisă va fi introdusă printr-un flux live cu o introducere în obiectivele tematice 2021 și va fi găzduită de Gina Ebner și Aleksandra Kozyra de la EAEA în numele Comitetului editorial EPALE.

Mai multe

Evenimente viitoare